Forum Forum czytelnikow miesiecznika Fun Club Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj

offtop.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 128, 129, 130  Następny

PostWysłany: Sob 10:33, 07 Mar 2009    Temat postu:

Ja tak samo... wszystko ciągle przekładamy i teraz mamy po 3 sprawdziany dziennie, których nie możemy już przełożyć bo przekładanych nie przełożą... ale to skomplikowanie powiedziałam xD

kurcze... za nie całe dwa tygodnie bierzmowanie, a wczoraj się dowiedziałam że patrona muszę zmienić... super ;/

PostWysłany: Śro 15:41, 11 Mar 2009    Temat postu:

Fighter napisał:
a ja mam za 2 tygodnie i 2 dni bierzmowanie xD potem chyba 9 kwietnia 3-dniowa wycieczka do Warszawy! ;D a narazie to pojutrze i w piątek czekają mnie próbne egzaminy... ;/

Zawsze mnie zastanawiało czemu ludzie na wycieczki do Warszawy chcą jeździć. Jak dla mnie nie ma w tym mieście nic ciekawego. Very Happy
Nie no dobra jest pare ciekawych miejsc, ale już mam tak dosyć tego miasta...

Fighter napisał:

Musisz po prostu sprawdzić czy imię które ci się podoba ma jakiegoś świętego albo błogosławionego. Ja tak zrobiłam Very Happy

A co do szkoły to już mam serdecznie dosyć. Teraz mam rekolekcje i tylko na 3 godziny chodze, ale jutro ostatni dzień rekolekcji i znowu się zacznie. Pocieszam się tylko że do kwietnia praktycznie trzeba wytrzymać, bo później matury się zaczną, święta itd.
Poza tym to oceny nie za ciekawe. Matma i fizyka to po prostu masakra :/

Ostatnio zmieniony przez olaa dnia Śro 15:45, 11 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Śro 16:46, 11 Mar 2009    Temat postu:

Fighter napisał:

Nie no dobra jest pare ciekawych miejsc, ale już mam tak dosyć tego miasta...

Hmm... w sumie sama bym raczej do Warszawy się nie wybrała tak sama od siebie ;D Jedziemy tam klasą żeby mieć "powtórkę przed egzaminem" W sumie to w Warszawie interesują mnie tylko Złote Tarasy ;D mam nadzieję że tam pójdziemy! Very Happy w sumie w wycieczkach najbardziej lubię wieczory (jak już nigdzie nie wychodzimy), noce i jak idziemy na miasto i mamy czas wolny Very Happy za to nienawidzę muzeum i teatru do którego na pewno pójdziemy ;/ Mam nadzieję że może spotkam kogoś z YCD3 xD szanse zawsze jakieś są ;DD

Poza tym to oceny nie za ciekawe. Matma i fizyka to po prostu masakra :/

A jak to sprawdzić? Od początku chciałam Paulina, ale nie było jej w takiej dużej księdze od naszej pani (a pomyślałam że jak tam nie ma to na pewno mi zmieni) więc wybrałam Paula. No i niedawno dowiedziałam się że Paula zmieni mi na pewno. Tak też przeczuwałam, choć uparcie przy niej pozostawałam xD ale jak się dowiedziałam że na pewno zmieni, to wolałam już sobie sama wybrać niż mieć Maria. Wybrałam Magdalena Very Happy

Ja bym już chciała początek maja, żeby było po egzaminach... część matematyczna to będzie w moim przypadku totalna klęska! ;|| nie wiem jak sobie poradzę, jak na próbnym to już była masakra... ;/

PostWysłany: Śro 20:57, 11 Mar 2009    Temat postu:

Ja sprawdzałam na jakiejś stronie której już nie pamiętam. Ale wpisz w necie np. św. Paulina, jeśli jakaś jest to coś znajdziesz. a na wszelki wypadek radzę jeszcze znaleźć datę (kanonizacji?) chodzi o datę kiedy świętą została i za jakiego papieża. Po prostu wtedy nikt nie będzie mógł ci wmawiać że nie ma takiej świętej, jęsli będziesz miała na to potwierdzenie.

Złote Tarasy są bardzo że tak powiem lansiarskie a prawda jest taka że nie dorastają Arkadii do pięt. W Arkadii jest o wiele więcej sklepów chyba wszystkich ważniejszych marek, ale Złote są w centrum więc jest tam więcej narodu. Poza tym to centrum handlowe jak każde inne Wink
Muzea są zazwyczaj nudne, ale jest w warszawie jedno unikatowe muzeum które jest bardzo ciekawe (wiem że dziwne ale wierzcie na słowo), a jest to Muzeum Powstania Warszawskiego. Jest na prawdę super. Nie tak jak w innych nudnych muzeach. Co prawda z przewodnikiem nie można zobaczyć tam wszystkiego bo nie ma tyle czasu, a obejście całego zajęło mojej koleżance 4h, ale na prawdę warto. Tam można wszystko dotknąć, wszystko obejrzeć. Jeśli tam będziecie (a szanse spore) to przygotuj się że nudno nie będzie. Moja klasa która nigdy nie chciała do muzeum chodzić była zachwycona.

Poza tym pewnie pójdziecie na Stare Miasto bo to obowiązkowy punkt wszystkich wycieczek i będziecie zwiedzać Zamek Królewski Very Happy

museau.

Dołączył: 12 Mar 2009

PostWysłany: Czw 16:32, 12 Mar 2009    Temat postu:

Witam ;d. Jestem nowa xd.
Jest ktoś?

PostWysłany: Czw 17:20, 12 Mar 2009    Temat postu:

olaa napisał:

no właśnie akurat o tym Muzeum pani mówiła że tam nie pójdziemy (chyba o tym mówiła ale raczej tak, bo już nie pamiętam dokładnie xD) bo jak dzwoniła we wrześniu to już wszystkie terminy były pozajmowane. Nie jestem pewna czy o tym mówiła, w każdym razie o czymś podobnym xD ;D
św. Paulina jest na pewno, tylko że ona jest mało znana że tak powiem i jest duże prawdopodobieństwo że biskup Paulinę też by mi zmienił, więc pozostałam przy Magdalenie Very Happy

-----------------
EDIT! ;D

I już po bierzmowaniu!!! Very Happy
Tak nas wszyscy straszyli że biskup będzie pytał i w ogóle, ja w dodatku siedziałam w pierwszej ławce i byłam straasznie zestresowana że mnie spyta xD a W OGÓLE nie pytał xDD Very Happy
fajnie że mieliśmy tak szybko bierzmowanie ;D jutro jeszcze tylko spotkanie z biskupem i koniec;D myśmy musieli mieć podpisy za wszystko: msze, pierwsze piątki, spowiedzie, roraty, różańce, święta... no za wszystko. A i tak ksiądz tego nie sprawdzał, tylko oglądał czy mamy wszystko zaliczone xD ;D

------
kolejny edit xD

Wczoraj wieczorem przyjechałam z Warszawy Very Happy maaaatko, czułam się tam jak w Hollywood xDD wszystko takie ogrooomne! Nie to co moja wieś xD tylko mieliśmy okropne pokoje i okroopne jedzenie! ;/ spaliśmy 4 osoby w 3osobowym pokoju xD Ogólnie wycieczka była bardzo męcząca, zresztą większość czasu i tak spędziliśmy w autobusie (np. do Warszawy jechaliśmy 7 godzin). A wczoraj jak rano byliśmy w muzeum wojska polskiego to każdy na każdym się opierał i wyglądaliśmy wszyscy jak najgorsi alkoholicy xD ;/ to muzeum było potwornie nudne i jak tylko przewodnik skończył to odcięliśmy się od nauczycieli i prędko przeszliśmy i poszliśmy gdzieś usiąść. A w zamku oprowadzała nas strasznie wkurzająca babka ;/ Do Złotych Tarasów nie szliśmy, ale byliśmy właśnie w Arkadii Very Happy tylko mieliśmy 2 godziny i ja dosłownie biegałam żeby się wyrobić, okrążałam to chyba z 5 razy bo się traciłam tam xD i w Łazienkach było cuuuuuuudownie!! Taka super pogoda i w ogóle! Śmieszny był paw, który cały czas pozował wszystkim do zdjęcia xD super też było w sejmie Very Happy kurcze ale się rozpisałam... xd

Ostatnio zmieniony przez Fighter dnia Czw 10:18, 09 Kwi 2009, w całości zmieniany 3 razy

PostWysłany: Czw 18:12, 30 Kwi 2009    Temat postu:

Dopiero teraz zobaczyłam że edytowałaś post Very Happy
Kiedyś byłam w muzeum wojska polskiego jak byłam w harcerstwie jak miałam jakieś 11/12 lat. Ale nie mieliśmy na szczęście przewodnika tylko moja drużynowa nam wszystko opowiadała. Więc nie było tak źle.
A w Łazienkach jest super. Pawie zawsze pozują na takiej scenie otoczonej wodą Very Happy Zresztą często tam bywam bo mam jakieś 10 min drogi ze szkoły i na wfie czasem chodzimy.
Fajnie że ci się podobało Wink

A gdzie nocowaliście? Znaczy gdzie ten pensjonat/hotel był?

Ostatnio zmieniony przez olaa dnia Czw 18:13, 30 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
screamin

Dołączył: 06 Kwi 2008

Skąd: Humanoid City :P

PostWysłany: Czw 18:28, 30 Kwi 2009    Temat postu:

olaa ty też chodziłaś na harcerstwo??
O... Ja dalej chodzę od jakihś dwóch lat Smile

PostWysłany: Pią 22:54, 01 Maj 2009    Temat postu:

Hmm nie mam pojęcia gdzie on był tak szczerze mówiąc ;D ale jak ledwo wyszliśmy z autobusu to ktoś wyjechał z tekstem: patrzcie na te okna obrotowe! xD w ogóle wstaję sobie rano, idę do łazienki się umyć, a tam jakiś chłopak w samych bokserkach myje zęby xD Very Happy

Ale mam zdjęcie tego hotelu:

StrawBerry

Dołączył: 31 Lip 2007

Skąd: Pisz

PostWysłany: Sob 9:08, 02 Maj 2009    Temat postu:

haha ;DD wgl to witaj Fighter ;P

PostWysłany: Sob 12:58, 02 Maj 2009    Temat postu:

Fablous napisał:
olaa ty też chodziłaś na harcerstwo??
O... Ja dalej chodzę od jakihś dwóch lat Smile

Chodziłam kiedyś, ale dawno. Niestety dwie drużyny w których byłam się rozpadły, a teraz już nie mam na to czasu.

Kasik nie kojarzę tego hotelu. A był może w jakimś charakterystycznym miejscu? Albo pamiętasz dzielnicę?

PostWysłany: Nie 16:04, 03 Maj 2009    Temat postu:

StrawBerry napisał:
haha ;DD wgl to witaj Fighter ;P

witaj witaj xD coś dawno cię nie było ;>

Ola- niestety nic nie kojarzę, bo myśmy wszędzie jeździli autobusem, więc jak tylko wyszliśmy gdzieś z hotelu to od razu prosto do autobusu

PostWysłany: Nie 16:41, 03 Maj 2009    Temat postu:

Tak tylko ciekawa byłam gdzie ten cudowny hotel się mieści Very Happy

Btw. jak tam wam idzie w szkole? Koniec roku się zbliża Laughing Poza tym to ktoś z was pisał egzamin gimnazjalny? Very Happy

meds

Dołączył: 27 Lis 2006

PostWysłany: Nie 20:12, 03 Maj 2009    Temat postu:

Ja rozwiązywałam, żeby zobaczyć ile mam punktów.
Matma: 28/49 (jednej rzeczy nie miałam xD), ale na mnie to nawet dobrze.
Hum: ok. 40/50 - nie oddała nam na polaku rozprawki jeszcze.
Angielski: 49/50 Łaaatwy!

A w szkole beznadziejnie. x_O Na polaku zrobiła nam kartkówkę z zadania domowego, którego nikt nie miał. Tj. wszyscy znali początek mitu, bo najpierw trochę mówiliśmy, ale wszyscy poprzekręcali zakończenie. Laughing

PostWysłany: Pią 16:16, 08 Maj 2009    Temat postu:

Właśnie... koniec roku idzie... trzeba zacząć się uczyć xD
Ja pisałam egzamin. Mat.-przyr. to była tragedia, ale byłam na to przygotowana, bo wiedziałam że tak będzie xD

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum czytelnikow miesiecznika Fun Club Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 128, 129, 130  Następny

Theme xand created by spleen & Programosy.